Mijn reis gaat nu écht beginnen... - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Nils Kampen - WaarBenJij.nu Mijn reis gaat nu écht beginnen... - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Nils Kampen - WaarBenJij.nu

Mijn reis gaat nu écht beginnen...

Door: nilsvankampen

Blijf op de hoogte en volg Nils

29 Januari 2012 | Nederland, Bergschenhoek

Hallo vrienden, vriendinnen, familie etc.

Morgen is het zover! Dan vertrek ik naar het noorden om met mijn 5 maanden durige stage te beginnen bij DSV Road as. In Horsens, Denemarken. Een compleet nieuwe uitdaging voor me, maar ik weet zeker dat het een mooie ervaring gaat worden!

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken, voor een mooi en leuk afscheid wat ik van jullie heb gekregen. Eerst werd ik compleet verrast, toen ik thuis kwam, en de woonkamer helemaal vol zat. Dat had ik echt niet verwacht! En als je dan vervolgens een heel mooi cadeau krijg, een laptop(je), zie je maar weer dat jullie mijn beste vrienden zijn! Vervolgens ben ik bijna elke avond uit eten geweest, wat ook super was. En om het boek te sluiten, gingen we gezamenlijk naar Braaf (kroeg in Bergschenhoek) toe, om nog één keer te proosten op een goede tijd in Denemarken!

Morgen vertrek ik dus richting Horsens. Dat gaat al heel vroeg gebeuren. Ik vertrek namelijk al om 7:00uur naar Schiphol, Amsterdam. De reden dat ik daar al vroeg heen ga, heeft te maken dat ik op Schiphol nog het één en ander moet regelen met de koffers. Jaaa, je moet goed voorbereid zijn natuurlijk. Dan komt het moment van afscheid nemen van mijn moeder, broertje en de rest van het Nederlands volk, wordt wel ff een zwaar momentje denk ik. Zodra ik achter de douane zal zijn, leef ik écht 5 maanden op mezelf! En dat zal de eerste weken wel ff wennen zijn.

Mijn vlucht naar Kopenhagen, Denemarken vertrekt maandag 31-01 om 10:25. (Vluchtnummer = SK 552) Het ligt dan even aan de wind, maar als alles meezit land ik om 11:45uur in de Deense hoofdstad. Dan moet ik een transfer maken. Ook de eerste keer dat ik dat doe, dus daar moet ik ook even uitzoeken hoe het werkt. Vervolgens vlieg ik om 13:20 naar het plaatsje Billund (waar ook Legoland gevestigd is). Het is een binnenlandse vlucht en ik ben er waarschijnlijk al om 14:00. Vanaf daar wordt ik opgehaald door mijn stagebedrijf, en dan gaat het beginnen.

Ik wens jullie allemaal veel leesplezier toe met de komende verslagen die ik ga schrijven en we houden contact!

Groet,
Nils

  • 29 Januari 2012 - 19:07

    Juf Bliek:

    Hallo Nils!
    Bedankt voor je opdrachten! Super veel plezier in Denemarken. Laat ze daar een poepie ruiken. Kijk uit met oversteken en s avonds je tandjes poetsen. Veel plezier. Gr Juf Bliek

  • 29 Januari 2012 - 21:40

    Anita:

    Nils, heel veel plezier gewenst! Zodra het kan komen we / kom ik je opzoeken! Ik zou als ik jou was nog wel even je vliegticket controleren trouwens, want maandag is het toch echt pas de 30e :O xxx

  • 30 Januari 2012 - 10:04

    Lisa :

    Nilsje, heel veel plezier daar in Denemarken! We komen je zeker een keertje opzoeken en dan nemen we een pot pindakaas mee:-) xx

  • 30 Januari 2012 - 15:16

    Olav:

    NILS hallo broer. ik mis je nu al heel erg en hep nu al zin om te praten met je op skype. groetjes je broertje olav

  • 30 Januari 2012 - 17:39

    Chris Van Kampen:

    een heel leuk verslag Nils, we zijn blij dat je veilig ben aan gekomen,we blijven je blogs volgen, dikke knuf van papa, tiny,vin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nils

Hallo, Ik ben Nils, en ik ga stage lopen in Denemarken. Via deze pagina zal ik jullie wekelijks op de hoogte houden van mijn vorderingen in Horsens. Enjoy!

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 14727

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Stage in Horsens

Landen bezocht: