Stage in Horsens - Reisverslagen van Nils van Kampen - WaarBenJij.nu Stage in Horsens - Reisverslagen van Nils van Kampen - WaarBenJij.nu

Stage in Horsens

Om mijn studie 'manager havenlogistiek' af te ronden op het Scheepvaart en Transportcollege, moet ik 5 maanden stage lopen. Ik had de keuze om dat hier te doen in Rotterdam, of elders in de wereld. Om nou niet gelijk 4000km hier vanaf te zitten, heb ik gekozen voor een stageplek in Denemarken. Door nauwe samenwerking met mijn vorige stage adres (DSV Road, Waddinxveen), kom ik nu op het kantoor in Horsens (Denemarken) terecht.

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2012

Vaarwel Denemarken!

19 Juni 2012

Na 3 jaar herenigd met mijn familie uit Noorwegen

30 Mei 2012

Zomer in Denemarken!! Genieten…

21 Mei 2012

En zo beland je ineens in het ziekenhuis!

14 Mei 2012

Een internationaal weekje
Nils

Hallo, Ik ben Nils, en ik ga stage lopen in Denemarken. Via deze pagina zal ik jullie wekelijks op de hoogte houden van mijn vorderingen in Horsens. Enjoy!

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14703

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Stage in Horsens

Landen bezocht: