We supported HORSENS boys! - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Nils Kampen - WaarBenJij.nu We supported HORSENS boys! - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Nils Kampen - WaarBenJij.nu

We supported HORSENS boys!

Door: nilsvankampen

Blijf op de hoogte en volg Nils

10 Maart 2012 | Denemarken, Horsens

Eindelijk! De eerste wedstrijd na de winsterstop stond op het programma voor AC Horsens! En het is toch wel één van de dingen die je gedaan moet hebben voordat je Denemarken verlaat… Een Deense voetbalwedstrijd bezoeken! Dus wij gingen ook naar de eerste thuiswedstrijd tegen HB Køge, de hekkensluiter van de competitie. En ze wonnen! Met 2-1 maar liefst… Wordt dat Europees voetbal??

De tijd vliegt! Zeker als je het naar je zin hebt hier. Het begon natuurlijk allemaal zaterdag! Vroeg het wekkertje gezet (Half 12) om naar de kapper te gaan. Dus we waren er al lekker vroeg bij! Haha. En het mooiste van het verhaal was, toen we naar de kapper gingen, zei die mevrouw dat ze ging sluiten! Dus hadden we maar gelijk een afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag. Okeee, nog een week langer lopen met dit kapsel! Vreselijk! In de middag hebben we het rustig aan gedaan, en werden we rond half 5 opgepikt door Jesper om naar Aarhus te gaan. We hadden daar een feestje op het programma staan bij Kristian thuis, die ook bij DSV werkt. We gingen met de trein naar de stad en eenmaal daar aangekomen werden we opgepikt door hem. We zijn naar zijn huis gegaan waar het feest al vroeg begon. Lekker wat gedronken en beetje gepraat. Toen was het de hoogste tijd om naar de stad te gaan. Een erg leuke stad met veel uitgaansgelegenheden. Gelukkig hadden we een paar gasten bij ons, die er voor konden zorgen dat ik als 18 jarige bijna overal binnen kwam. Aan het eind van de avond, of moet ik zeggen, aan de begin van de ochtend (7 uur) kwamen we bij Kristian thuis en zijn we in slaap gevallen!

11 uur! Opstaan, want Kristian moest naar zijn oma toe! Maar, Jesper was compleet van de wereld verdwenen! Help… we zijn terecht gekomen in een Hangover. Rond half 12 zijn wij maar naar de bus gelopen en geprobeerd bij het treinstation uit te komen. Dat was dan gelukkig nog wel gelukt! Maar voordat we weer terug waren in ons huis, was het alweer 2 uur! En om half 3 hadden we weer afgesproken om naar de voetbalwedstrijd van AC Horsens te gaan. Tijd om te slapen, was er dus niet! Het stadion ligt vanaf hier op loopafstand dus zijn we daar naar toe gegaan. Het kaartje kostte hier opmerkelijk genoeg maar 60 KR. Dat staat gelijk aan iets van 8 EURO!! Spotgoedkoop dus. Maar wij werden gezien als studenten en we stonden op de staantribune. Het was een pot, waarbij het niveau wel erg laag lag! Ik denk als Feyenoord tegen AC Horsens zou spelen, dat de Rotterdamse ploeg dan met gemak wint. Maar gelukkig voor AC Horsens, wonnen ze wel van HB Køge met 2 – 1. Weer een ervaring rijker en zeker de moeite waard om vaker te gaan! In de avond nog even een bakkie pleur gedronken bij elkaar en niet te laat naar bed gegaan… Althans, dat was het plan dan.

Daar gaan we weer! Een nieuwe week voor de boeg. Maandag werden we opgepikt door Jesper (die weer terecht was) en die bracht ons naar de zaak, dat kwam omdat Jordy zijn nieuwe fiets nog niet was aangekomen. En op de zaak ging alles weer goed hoor! Een heerlijke werkdag gehad. Je ziet toch wel dat het steeds drukker en drukker wordt. Dat legt de druk hoger, maar maakt het wel leuk! Bij thuiskomst hadden we een avondje niks! Helemaal niks! Heeeeeerlijk!

Dinsdag… Werden we weer opgepikt door Jesper om naar de zaak gegaan. Het mooie van DSV in Horsens is, is dat ze naast de werkruimte ook nog een gymzaal hebben met daarin pingpongtafels. Nadat je lekker hebt geluncht, kan je daar even lekker gaan pingpongen. En daar hebben we dan vandaag ook gebruik van gemaakt. Lekker hoor, even een balletje slaan! Na werktijd ben ik met de bus richting de Bilka gegaan om daar een wasrek te scoren en posters voor mijn kamer. En dat was gelukt, heb 2 NY posters kunnen scoren en een wereldkaart. Zo wordt mijn kamer toch wel een beetje ‘vrolijk’.

Woensdag was het weer tijd om te fietsen naar het bedrijf. Na weer een dag werken, gebeurde er niet echt heel veel op deze dag. Heb lekker de was kunnen draaien en een heeeeeel klein beetje strijken. Maar dat sloeg eigenlijk nergens op. Rustig aan dus…

Donderdag… Het begon uiteraard weer met een dag werken. Heb wel gelachen hoor, haha. Leuke mensen bij DSV. Na werktijd zijn we rustig naar huis gefietst en soep gegeten. Het was niet een zware maaltijd, want… Na 1,5 jaar geen voetbal te hebben gespeeld, was het weer de hoogste tijd om mijn stoute voetbalschoenen aan te trekken. Jawel, ik ging voetbal trainen! Het was wel mooi, want omkleden doe je in het stadion van AC Horsens. En trainen deden we op een naastgelegen trainingsveld. En de training was best wel zwaar. Voor mij zeker… Heb ontiegelijk veel inspanning gegeven in deze training en dat was te blijken ook. Met het laatste potje viel ik uit met kramp, in beide benen. Aaaaaaaah en dat deed pijn zeg. Gelukkig hielp de trainer mij en werd het wel wat minder. Maar wat was dat een vreselijk moment zeg! Wel vonden ze mij goed genoeg om zaterdag te laten spelen… In het tweede elftal. Het moet niet gekker worden allemaal. Haha, Stensballe 2… Wel een ervaring moet dat worden. Hoop wel dat mijn kramp snel verdwijnt!

Het is alweer de laatste dag van de week. Ik stond met veel kramverschijnselen op, maar ik voelde me goed genoeg om eens even lekker 9km te fietsen! Hop, naar het werk en weer een dag gewerkt. Een dag waar ik een uur heel de afdleing op me moest nemen en waar ik maar 10 minuten lunchpauze gehad heb! Bikkelen noemen ze dat! Het was ook zwaar bikkelen, ook omdat het de zwaarste dag van de week is. Na werktijd ben ik naar mijn oude huis gereden om de laatste dingen op te halen (post etc. ) Na afscheid te hebben genomen van Edda, ben ik naar huis gegaan en heb ik thuis vrij weinig gedaan. Heb het pakket open gemaakt, die ik vanuit Holland toegestuurd heb gekregen! Bedankt! En ik heb een geweldige kaart gehad van mijn vrienden waar iedereen wat had ingeschreven. Kippenvel…. Om elf uur was ik helemaal kapot, maar hadden we toch nog besloten om even te buurten in de studentenbar. Kwart over twaalf lag ik lang uit. Moet natuurlijk wel goed voorbereid zijn op de match morgen…

Volgende week dus alles over de match die ik speel met Stensballe 2 (met heeeel veel spierpijn). Maar dat gaat helemaal goed komen! Dus, lees volgende week zeker weten weer :D.
Tak voor lezen!

  • 10 Maart 2012 - 13:03

    Oma Van Kampen:

    wat een verhaal .dat sporten zal wel ntet meevallen.je moet maar flink trainen .je zal best wel stijve benenhebben.maar dat ga wel weer over.verders veel liefs van ons ensterkte met de voetbal opa en oma.

  • 10 Maart 2012 - 13:32

    Anita:

    Jij komt thuis met een conditie waar je u tegen zegt, al dat fietsen, dansen, voetballen en tafeltennisen... Ik ben ook sportief bezig hoor, we hebben sinds kort een wii, dus ik kan me helemaal uitleven op zumba fitness (A)
    Ik ben heeeel blij dat de kaart toch nog is aangekomen, anders moest ik weer aan de slag haha!
    xxx

  • 10 Maart 2012 - 15:07

    Pa En Tiny:

    Bij deze willen we alvast een handtekening van jou, want als je nu al in het 2e staat, zal je binnen afzienbare tijd in het 1e spelen, en dan heb je geen tijd meer om een handtekening te sturen hahahahaha.Een tip voor je kramp: masseer met je duim`van onder naar boven,evt met bodylotion, heb je dat niet, dan gebruik je shampoo of zo.Een leuk verslag, we kijken uit naar volgende week.
    groetjes Pa en 10 (wie zou dat nu zijn hahaha !!!!!!!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nils

Hallo, Ik ben Nils, en ik ga stage lopen in Denemarken. Via deze pagina zal ik jullie wekelijks op de hoogte houden van mijn vorderingen in Horsens. Enjoy!

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 14727

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Stage in Horsens

Landen bezocht: